Dag 20: Dreisbach - Rehlingen - Reisverslag uit Rehlingen-Siersburg, Duitsland van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 20: Dreisbach - Rehlingen - Reisverslag uit Rehlingen-Siersburg, Duitsland van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 20: Dreisbach - Rehlingen

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

11 Mei 2013 | Duitsland, Rehlingen-Siersburg

Vandaag begonnen met een steile klim. We stonden al snel oog in oog met een kleine ree. Zo'n 3 meter bij ons vandaan en toen ging ze er toch snel vandoor. Ook vandaag weer een afwisselend landschap. Hoog over de heuvels maar ook supermooi langs beekjes en door de fruitbomen.

Ondanks de bewolking was het heerlijk wandelweer. In de middag nog een kort buitje. Schuilen onder de boom dus. Gelukkig was er een aardige boer die zijn schuurdeur voor ons opendeed en waar we dus mochten schuilen.

Na een klein kwartiertje weer de opgefriste natuur in. Alles nog groener dan groen. in totaal bijna 83 km in de afgelopen dagen. Heerlijk weer!

• 11 Mei 2013 - 23:25

Frans En Ria:

Zo dames dus niet alleen mooi weer, daar het is ook niet allemaal voorspoed. Wel is me opgevallen dat 4 dagen toetsen meer kilometers opleveren.Maar ieder zijn hobby. Ook de groeten aan de rest van het verzorgingsteam Janne,Meike Twan en Kees Groeten vanuit rijsbergen Frans en Ria Oostvogels

• 12 Mei 2013 - 12:36

Rina:

Jullie zijn 'hjéél' goed bezig!!! Ook voor het verzorgingsteam!

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011