Dag 32 - Logelheim - Sausheim - Reisverslag uit Sausheim, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 32 - Logelheim - Sausheim - Reisverslag uit Sausheim, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 32 - Logelheim - Sausheim

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

27 Maart 2015 | Frankrijk, Sausheim

Lekker doorlopen langs de rivier, want vandaag zijn we geen moment ver bij de L'ill vandaan geweest. Klinkt een beetje saai, maar het was prachtig. Want waar kom je nou een ooievaar tegen op je wandelpad. Die op zijn of haar gemakje voor je uitstapt.
Via uitgestorven dorpjes vinden we in Ensisheim toch een café dat open is. Daar blijkt ook het plaatselijke goksyndicaat te huizen. Paardenrennen of Bingo, alle mogelijkheden zijn er.
Maar het beste moment van de dag is wel het moment waarop de weg waarover wij lopen ineens dwars door de rivier blijkt te lopen. Want precies op dat moment komt daar een prachtige John Deere met gierwagen aan. En ja natuurlijk kunnen we instappen. En zo brengt deze aardige boer ons met droge voeten naar de overkant. Wat een heerlijk kadootje.
En dan na 32 heerlijke kilometers met perfect wandelweer staat daar in Sausheim gewoon Kees op ons te wachten. Want helaas in Sausheim geen cafe te bekennen, maar in Colmar des te meer.

• 28 Maart 2015 - 14:58

Rina:

Is weer eens wat anders dan pootje baden. Wel de meters eraf trekken!

• 28 Maart 2015 - 14:59

Rina:

Is weer eens wat anders dan pootje baden. Wel de meters eraf trekken!

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011