Dag 33 - Sausheim - Loechlé - Reisverslag uit Kembs, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 33 - Sausheim - Loechlé - Reisverslag uit Kembs, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 33 - Sausheim - Loechlé

Door: Chantal Oostvogels

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

28 Maart 2015 | Frankrijk, Kembs

Strakblauwe lucht en een heerlijk zonnetje, dat wordt een prachtige wandeldag. Ons doel van de dag: zo dicht mogelijk bij Vliegveld Basel - Mulhouse komen. Want dat is gemakkelijk voor de volgende keer. Maar nu eerst genieten van vandaag. We lopen door de 'banlieue' van Mulhouse en passeren daar al vroeg een patissier met Salon du The. Tja dan meteen maar stoppen voor koffie met een heerlijke Diamant Noir.
Vervolgens lopen we weer heerlijk het land in, via kleine dorpjes komen we steeds dichter bij de Rijn. De lunch eten we gewoon lekker in het gras.
Helaas betrekt de lucht een beetje en in het laatste uurtje, als we langs het kanaal van Huningue lopen, vallen er flinke druppels. Het mag de pret niet drukken. In drie dagen ruim 90 km gelopen. Nog maar 6,5 km bij het vliegveld vandaan en bijna in Zwitserland.

• 29 Maart 2015 - 19:19

Loes:

Super dames ! Knap gedaan !

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011