Dag 22 Wadgassen - Saarbrücken - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 22 Wadgassen - Saarbrücken - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 22 Wadgassen - Saarbrücken

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

02 November 2013 | Duitsland, Saarbrücken

Vandaag een bijzondere dag! We vieren de hele dag Annies verjaardag! Natuurlijk zijn er slingers en ballonnen. Cadeautjes en borreltjes bij de thee. En dan ook nog een prachtige wandeldag.

We lopen over prachtige herfstgekleurde paden, door kleine dorpjes, langs een akker waar het pad verdwenen is. We zien de grens met Frankrijk. Maar hebben nog één dag geduld.

En dan aankomen in Saarbrücken voelt een beetje als een deja-vu. Eerder kwamen we in Diest aan vanuit een prachtig bos, zo de rondweg op. En dat gebeurde nu ook in Saarbrücken. Vanuit de natuur recht de stad in.

• 04 November 2013 - 06:25

Loes:

Gefeliciteerd Annie

• 04 November 2013 - 10:25

Rina:

Weer een doel gehaald. Het is nog een heel eind naar Rome, maar ik weet zeker dat jullie dat halen.

• 04 November 2013 - 19:02

Monique:

Een wat late, maar niet minder gemeende felicitatie!!!!
    Chantal heeft je goed jarig laten zijn!

Tags: Chantal, Annie, Rome

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011