Dag 23 Saarbrücken - Sarreguemines - Reisverslag uit Sarreguemines, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 23 Saarbrücken - Sarreguemines - Reisverslag uit Sarreguemines, Frankrijk van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 23 Saarbrücken - Sarreguemines

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

03 November 2013 | Frankrijk, Sarreguemines

Regen en wind als we de gordijnen open doen. Dat voorspelt niet veel goeds. We vertrekken in onze charmante capes en met regenpijpen aan. Maar als snel wordt de lucht weer blauw en breekt zelfs de zon even door.

Heerlijk wandelen langs de Saar. Minder km's vandaag en lekker vlak dus het wandelen gaat vanzelf. We passeren al snel de grens met Frankrijk. Dus weer een extra 'vlaggetje' verdient.

In Sarreguemines worden we opgewacht door 2 knappe mannen, die ons weer veilig terug naar huis brengen.

• 03 November 2013 - 23:34

Frans Oostvogels:

Goed zo kanjers ook met slecht weer niet verzaken

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011