Dag 13: Kohnenhof Eisenbach - Vianden - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 13: Kohnenhof Eisenbach - Vianden - Reisverslag uit Vianden, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 13: Kohnenhof Eisenbach - Vianden

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

22 September 2012 | Luxemburg, Vianden

Na een lekker ontbijt en een extra warming up voor Annie (stokken in de caravan laten staan) meteen weer de berg op. Na flink klimmen staan we boven op de kam! Super mooi...langs 2 kanten een schitterend uitzicht. Het is nog wat heiig maar dat maakt het extra sprookjesachtig. Vol goede moed klimmen en dalen we de hele ochtend.

De klimmetjes worden echter steeds pittiger. We gaan echt steil omhoog en de spieren in onze benen maken overuren. Maar ja, we gaan ook telkens weer omlaag. De beloning boven zijn steeds schitterende uitzichten over de Our-vallei. Tegen het einde van de dag beginnen we onszelf moed in te spreken: 'Dit is vast de laatste klim en dan zien we Vianden'! Na 3 keer krijgen we ook inderdaad de Burcht goed in het zicht. We lopen op ruim 450 m hoogte en zien de Burcht onder ons liggen. Helaas lopen op het nippertje nog fout zodat we er nog een dikke anderhalve km extra aanplakken voor vandaag. Het was een pittige dag...maar als beloning zaten er 2 knappe mannen met een koud pilsje op ons te wachten.

Lekker gegeten in Vianden en heerlijk geslapen in de StayOkay!

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011