Dag 14: Vianden - Gilsdorf (Diekirch) - Reisverslag uit Gilsdorf, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 14: Vianden - Gilsdorf (Diekirch) - Reisverslag uit Gilsdorf, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 14: Vianden - Gilsdorf (Diekirch)

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

23 September 2012 | Luxemburg, Gilsdorf

Tot mijn verbazing ontdek ik 's-ochtends een kleine blaar bovenop mijn grote teen. Waar Annie gisteren al een gloeiende plek op haar teen dacht te voelen en gewoon blarenvrij is, had ik nergens last van en dan toch een blaar. Tja...eigenlijk doet het niet echt pijn, dus pleister erop en gaan maar weer.

Vandaag was een makkie in vergelijking met gisteren. Na de pittige klimmetjes voor aankomst in Vianden, lopen we vandaag door glooiende heuvels over mooie paden of smalle asfaltweggetjes. Vlotjes tikken we 16 km weg (natuurlijk wel met avontuurlijk ommetje over de akker). Onderweg picknicken we nog bij Hans en Grietje in het bos.

We komen ruim op tijd in Gilsdof aan, waar onze mannen alweer een mooi caféetje ontdekt hebben. Heerlijk lang weekend gehad en weer de hoogste tijd om te gaan bedenken langs waar we verder gaan.

• 24 September 2012 - 09:31

Marlies Daamen:

Net jullie verslag eens gelezen. Geweldig wat jullie doen.
    Hoelang denken jullie erover te doen voordat je in Rome aankomt ?
    Is daar een vaste route heen of zoeken jullie alles zelf uit ?
    Succes weer met de volgende etappe.

• 24 September 2012 - 17:47

Chantal:

Hallo Marlies,

Wij vinden het zelf ook helemaal geweldig. Heerlijk buiten zijn, prachtige natuur en veel nieuwe indrukken. We hebben geen vaste tijdsplanning maar hopen ergens tussen 2020 en 2025 in Rome aan te komen. Qua route zoeken we naar de kortste weg. Soms via bestaande routes, soms zelf zoeken op de kaart. We koersen nu op de Gotthardpass en vandaar uit weer op Rome. We plannen telkens een klein stukje verder zodat het ook in onze dagelijkse levens past. En tot nu gaat dat helemaal goed.

Groetjes

Chantal

• 04 Januari 2013 - 21:08

Schapenrouten:

Meiden, mooi..! C.

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011