Dag 15: Gilsdorf - Berdorf - Reisverslag uit Berdorf, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu Dag 15: Gilsdorf - Berdorf - Reisverslag uit Berdorf, Luxemburg van Annie&Chantal - WaarBenJij.nu

Dag 15: Gilsdorf - Berdorf

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Annie&Chantal

22 Maart 2013 | Luxemburg, Berdorf

Na een lange winter weer lekker op pad. 's-Ochtends zijn we vroeg vertrokken zodat we op tijd kunnen gaan wandelen. In Gilsdorf natuurlijk nog een kopje koffie gedronken in het café waar we vorige keer geëindigd zijn.

We lopen meteen het dorp uit en de velden in, de zon schijnt dus de kou valt reuze mee. We gaan meteen weer klimmen, dat waren onze kuiten toch wel een beetje verleerd. Als we richting Beaufort lopen blijken we de route van vandaag wonderschoon te gaan eindigen. We lopen door imposante rotspartijen en kloven. Zo veel mooie natuur zo dicht bij. Hier moeten we zeker terug naar toe.

Moe maar voldaan komen we aan in Berdorf. Het hotel is erg authentiek (oud en antiek), maar de lakens zijn fris en de bedden slapen heerlijk.

• 24 Maart 2013 - 21:22

Marij:

Lekker die oorwarmers!!! Komen goed van pas. Leuke foto's van jullie.
    Wandel ze en veel plezier samen, Groetjes Marij

• 25 Maart 2013 - 09:30

Rina:

Wat een mooie foto's!!! Geniet samen van die mooie, en ik denk, zware klimpartijen.
    groetjes, Rina

• 25 Maart 2013 - 14:02

Frans:

Goed zo ook bij slecht weer moet er geklommen worden ,maar zo zie nog eens wat elke dag een verrassing. Goed op weg en veel plezier samen . Groeten Fran en Ria

• 25 Maart 2013 - 15:49

Lianne Peeters:

Wauwww wat een mooie natuur!! Veel plezier.

• 25 Maart 2013 - 16:43

Jeanne Van Oosterhout:

Wat een mooie omgeving, leuk dat jullie ons dmv foto's laten meegenieten.
    Veel plezier nog!

• 26 Maart 2013 - 08:38

Marlies Daamen:

Ik heb me meteen maar even aangemeld voor de updates van jullie mooie site.
    Heel veel succes met het wandelen en wat een super idee om naar Rome wandelen.
    Leuk ook om jullie zo te kunnen volgen.
    Succes...

Annie&Chantal

Annie & Chantal hebben met veel plezier al vele routes naar De Rijsberg uit gezet. Nu gaan ze voor zichzelf op pad. Ze beginnen aan de uitdaging der uitdagingen: Een voetreis naar Rome. Geplande aankomst? Ergens in de jaren 20 van deze eeuw?

Actief sinds 16 Feb. 2011